Основні положення
З метою забезпечення оприлюднення публічної інформації та систематизації роботи із запитувачами інформації в частині їх доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Державний вищий навчальний заклад «Козелецьий коледж ветеринарної медицини Білоцерківського національного аграрнго університету», керуючись Законами України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію» .
Оплата відповідно до частини третьої статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації", постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. №740 "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію".
Доступ до публічної інформації, яка знаходиться у володінні Державного вищого навчального закладу «Козелецьий коледж ветеринарної медицини Білоцерківського національного аграрнго університету», обмежується, якщо такі дані чинним законодавством України віднесено до інформації з обмеженим доступом.
Форма запиту на інформацію та порядок її подання
Запит від особи на отримання інформації складається у офіційній або довільній формі та має містити:
- ім'я запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку(телефону)
- загальний опис інформації, яку запитувач хотів би отримати (вид, назва, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)
- підпис і дата за умови подання запиту в письмовій формі.
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або його бездіяльності
Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
- Форми для подання запиту у паперовому вигляді
- Форма для подання запиту у електронному вигляді
Поштова адреса для подання інформаційного запиту:
смт. Козелець, вул. Сім'ї Розумовських, 41, Чернігівська обл., 17000, (на конверті вказувати Публічна інформація)
тел. (04646) 2-12-00, факс (04646) 2-14-83,
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ щодо отримання доступу до публічної інформації.
Пам'яті поета Івана Миколайовича Шевченка
Сценарій виховної години
Наша Земля — щедрий край на талановитих людей у розмаїтті царин історії і науки, слова, пісні, праці, мистецтва. До творчої палітри знаних краян належить і наш земляк, в минулому викладач технікуму Іван Миколайович Шевченко. В музеї Козелецького коледжу ветеринарної медицини зберігаються документи та творча спадщина відомого українського письменника, поета, члена Національної спілки письменників України, козельчанина Івана Миколайовича Шевченка. Злет душі Івана Миколайовича знайшов своє місце у його творчості: поезії, прозі, натхненній співпраці із талановитими людьми, селища, району і області.
Відомому українському письменнику, козельчанину Іванові Шевченку 16 вересня 2018 року виповнилося б 92 років. До цієї дати Іван Миколайович не дожив, завершивши свій земний шлях в останній день червня 2009 року. Але живий у нашій пам'яті образ добропорядної, відкритої людини, освітянина-трудівника, а літературна спадщина талановитого прозаїка і поета навіки закарбована у слові.
Народився Іван Миколайович Шевченко 16 вересня 1926 року в с. Макіївка на Білоцерківщині (Київська область).
Довге і безперечно змістовне життя Івана Шевченка, насичене трагічними і світлими подіями, ще приверне увагу літературних дослідників. Його доля немовби акумулювала в собі життєвий і духовний досвід покоління, за плечима якого голодні 1932-1933 роки, страшна війна.
Велика Вітчизняна війна стала для Івана Шевченка важким випробуванням. П'ятнадцятирічним хлопцем його забрали на роботи до фашистської Німеччини. Нелегка остарбайтерська доля, тяжка підневільна праця, неодноразові втечі, зрештою – штрафний табір. Про свої поневіряння під час війни, вже будучи письменником, Іван Шевченко розповів у книзі «Впоперек ночі».
А по війні де тільки не доводилось працювати: автослюсарем, на лісорозробках, на відбудові Донбасу. Закінчив гірничий технікум, гірничий факультет Київського політехнічного інституту. Працював начальником дільниці на шахті, технічним інспектором. Лише коли здоров ′я стало підводити, переїхав до Козельця і, закінчивши педагогічний інститут, до 1986 року викладав фізику у технікумі ветеринарної медицини, де користувався великим авторитетом і повагою як у викладачів, так і в студентів та їх батьків.
Перу письменника належать книги «Очима зеленого хлопчика». «Вектор Куксарда», «Впоперек ночі», «Зведи свій храм», "Діамантовий скрипалик», «Печатка волхва», «Бранці Тризубого Всевіда», «Троянди поміж терня», «Краплини з чистої криниці», «Далека луна за Журавлиними Бродами», «Біла зоря з туману», «Третейський суд», «Пролітають ключі», «Його величність ІІумка або Лев, який сумнівається», «Літні війни з піратами», «Гострі леза пам'яті», «Цей незвичайний Тамагочі або пригоди Лекарта», «Ошукана молитва» та інші.
Особливо письменник любив дітей, яким присвятив багато своїх творів - добрих, життєрадісних, сердечних і надзвичайно цікавих. Він завжди з радістю зустрічався з молоддю, розповідав їй не лише про своє важке, сповнене пригод і різних перипетій життя, але й про те, як любити свій край, бути корисним суспільству й українській державі.
Іван Шевченко, як ніхто інший, відзначався фантастичною відданістю улюбленій письменницькій справі, неймовірною вимогливістю до кожного написаного слова. І це помітно по його творах.
Він охоче і залюбки допомагав знайти себе молодим літераторам, давав їм просто безцінні поради. Очолюючи літературне об'єднання ім. В. Нефеліна при редакції районної газети «Новини Придесення», Іван Шевченко був завжди чутливим до молодих талантів, вимогливим до колег по літературному цеху.
Слід сказати, що невтомна педагогічна праця Івана Миколайовича Шевченка відзначена високим званням Заслуженого вчителя України. Він виготовляв разом з учнями різноманітні прилади і пристрої, які допомагали в навчальному процесі, стенди, займався раціоналізаторством. Були дипломи переможців різних виставок і конкурсів технічної творчості. Користувався незаперечним авторитетом.
Письменницька діяльність Івана Шевченка – то особлива віха його біографії. Накопичивши багатий життєвий досвід і на момент приходу в літературу досконало володіючи словом, Іван Шевченко захотів поділитися своїми думками і почуттями з сучасниками, особливо з дітьми та молоддю.
Протягом 1995-1996 років на сторінках журналу «Київ» надруковано чотири статті Івана Миколайовича та два оповідання: «Три мамаї», «На чужій дорозі», його творчість оцінена редколегією журналу. І тому останні твори було надруковано під заголовком «Рубрика одного автора».
Казки написані для дітей, звучали по Київському радіо.
Ми пишаємося тим, що наша земля народжує таких людей, цікавимося їхнім життям. Вчимося у них бути людьми, любити життя, батьківщину, свій рідний край, милуватися краєвидами рідних, знайомих місць.
У народі кажуть, що кожна людина живе доти, поки про неї пам’ятають. Іван Миколайович Шевченко заслужив собі на довгу пам’ять багатьох людей.
В цьому колі колишніх друзів, письменників, журналістів, освітян, членів його родини і шанувальників його творчості, мешканців міста і гостей сьогодні звертаємось до пам’ятних сторінок його життя і книг, численних публікацій, бо там його думки, надії, ідеали, його світ, який він так любив і по-своєму розумів.
Поети несуть до людей відкрите серце у долонях слів, виносять на суд читача найпотаємніше і найдорожче, що є в душі. Іван Миколайович досконало володів поетичним словом, був частим гостем в бібліотеці, де відкривав студентам чарівник світ поезії.
Твори Івана Миколайовича Шевченка вивчають на уроках літератури в школах нашого району, читають активні читачі нашої бібліотеки, Особливо для місцевих жителів цікава повість «Печатка Волхва», де згадується наша місцевість «Покорщина», та як у давнину проста козачка Наталка Розум зробилась графинею Розумовською та ще й свекрухою самої цариці.
Письменник і педагог І. М. Шевченко боровся за духовне відродження своєї рідної землі. Саме таким ми назавжди запам'ятаємо світлий образ Івана Миколайовича Шевченка. Слово Івана Шевченка правдиве і художньо сильне. Він завжди житиме у ньому і у нашій пам'яті. Пам'ять про прекрасного прозаїка, українського патріота, чудову і добру людину назавжди залишиться в наших серцях.
За життя спорудив собі найбільший пам’ятник Іван Миколайович Шевченко своїм літературним доробком. Запам’ятаймо це ім’я і маємо за обов’язок передати наступним поколінням його твори.
Ми пишаємося тим, що наша земля народжує таких людей, цікавимося їхнім життям. Вчимося у них бути людьми, любити життя, Батьківщину, свій рідний край, милуватися краєвидами рідних, знайомих місць.
У 83 роки пішов він з життя незломлений духом. Його образ живе й житиме для нас - сповнений гідності, прекрасний у своїй людяності і великім творчім горінні. ім'ям Івана Миколайовича Шевченка названа вулиця в нашому містечку. Його творчість для кожного покоління відкриватиметься новими духовними скарбами, житиме у віках, даруючи людям мудрість, мужність і красу, звеличуючи нашого земляка, який у міру свого таланту й сил збагатив і примножив здобутки української літератури.
При вивченні курсу патологічної фізіології і патологічної анатомії сільськогосподарських тварин студентами велике значення мають практичні заняття, в процессі яких студенти отримують чітке уявлення про морфологічні зміни при різних захворюваннях, виробляють навики діагностики хвороб по їх патологоанатомічним і гістологічним проявам. Знаючи, що сприйняття будь-якої інформації, у тому числі навчальної, відбуваються за допомогою аналізаторів: зорового - 90%, слухового - 9%, тактильного - 1%, при вивченні патанатомії використовється велика кількість наочності. Основою наочності патологічної анатомії являються патологоанатомічні препарати, за якими вивчаються морфологічні зміни.
В Козелецькому коледжі ветеринарної медицини в 1980 році створений патологоанатомічний музей. При створення музею враховували вимоги програми навчальної дисципліни "Патологічна фізіологія і патологічна анатомія сільськогосподарських тварин", відбирали препарати, які відображають патологічний процес в розвитку (від початкової стадії до закінчення).
В патологічному музеї нараховуються до 900 препаратів. Облік препаратів ведеться в спеціальному журналі, де вказується номер препарату, назва, дата виготовлення, хто виготовив. Зберігаються музейні препарати у шафах і вітринах. На кожен з них наклеєна етикетка з назвою препарату, датою виготовлення.
Для виготовлення музейних препаратів брали патологічно змінені органи, частини органів, тканини від свіжих трупів, вимушено забитих або загиблих тварин. Від трупів дрібних тварин для виготовлення препаратів брали цілі органи, а від великих - в більшості випадків окремі уражені ділянки органів. Причому для більшої демонстрації виготовленого препарату, ділянка органу складається з уражені ділянки органу складаються з ураженої та здорової тканини.
Патологоанатомічні препарати в музеї розміщені по секціях згідно навчальної програми.
Препарати музею сприяють ефективному засвоєнню паталогічної анатомії, допомагають зрозуміти і запам'ятати патологічні процеси. Звичайно ні словесний опис, ні якісні малюнки не можуть дати такого чіткого уявлення про патологічні зміни в органах, як натуралний препарат. Також зміни в органах, як натуральний препарат. Також зміни в органах необхідно зберігати для уточнення патологоанатомічного діагнозу.
Застосування препаратів дає можливість зробити заняття цікавим та змістовним, полегшити розуміння важких питань, підняти науковий рівень і творчий характер закладу.
Робота студентів в музеї сприяє формуванню їх пізнавальної активності, здатності до порівняння, узагальнення, На базі музею працює патологоанатомічний гурток, члени якого виготовляють патологоанатомічні препарати.