Наші викладачі
- Деталі
- Категорія: Про коледж
- Опубліковано: Середа, 27 липня 2016, 12:56
- Перегляди: 10223
ПІБ | Педагогічне кредо | Проблема над якою працює |
Шкурко Тетяна Анатоліївна |
Success doesn’t come to you…you go to it. (Успіх сам не приходить до Вас … Ви йдете до нього.)
|
Використання інноваційних технологій і підвищення індивідуальної зацікавленості студентів на заняттях з іноземної мови, філософії. |
|
|
|
Вихор Іван Васильович |
Спорт формує культуру оптимізму, культуру бадьорості. |
Удосконалення методик фізичного виховання. Виховання любові до спорту. Всебічний розвиток студентів направлений на фізичну та розумову активність студентів. |
Вихор Олександр Іванович |
В здоровому тілі здоровий дух! Здоров'я - це ще не все, але все інше без нього ніщо! |
Удосконалення методик фізичного виховання. Виховання любові до спорту. Всебічний розвиток студентів направлений на фізичну та розумову активність студентів. |
Вимогливість до молоді у поєднанні з повагою до особистості. Допомогти студенту оволодіти необхідними навичками та вміннями, поповнити знання і розширити кругозір, формувати творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, а також допомогти кожному самореалізуватись як особистості і як члену колективу. Прищепити кожному почуття відповідальності, взаємодопомоги і поваги, людяності і щирості, любові і доброти. | Використання інноваційних технологій і підвищення індивідуальної зацікавленості студентів на заняттях з історії. |
ФІБ | Педагогічне кредо | Проблема над якою працює |
Мачача Юрій Павлович |
"Сильним, досвідченим стає педагог, який вміє аналізувати свою працю" |
"Формування професійних компетентностей "Креативна освіта для розвитку інноваційної |
Боголєй Людміла Володимирівна |
Ducunt volentem fata, nolentem trahunt Exercitatio artem parat
|
Особистісно зорієнтований освітній процес.
Максимальний, всебічний розвиток студентів. Виховання громадянина, формування системи цінностей та відношень. Відкритість освіти, доступність знань. Виховання сучасних фахівців з ветеринарної медицини високої кваліфікації. |
Галай Оксана Юріївна |
Щоб бути чудовим викладачем, треба знати те, що викладаєш і любити тих, кому викладаєш |
Виховання національної свідомості для формування освіченої творчої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті. Виховання особистості на засадах принципів толерантності, взаємоповаги. Впровадження в навчальний процес новітніх технологій навчання, формуванню нового педагогічного мислення. Розвиток творчих здібностей, активізація пізнавальної діяльності студентів через використання різноманітних форм і методів навчальної діяльності. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців шляхом впровадження сучасних освітніх технологій. |
Колесниченко Юрій Миколайович |
Чесність. Порядність. Справедливість. Об'єктивність. |
Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості в умовах вищого навчального закладу. Формування професійних компетентностей |
Середжимова Алла Григорівна |
Гармонія в стосунках зі студентами, колегами по роботі, постійний творчий пошук і самовдосконалення. Потрібно ставитись до людей так, як ти хочеш, щоб вони ставились до тебе.
|
Особистісно зорієнтований освітній процес.
Максимальний, всебічний розвиток студентів. Виховання громадянина, формування системи цінностей та відношень. Відкритість освіти, доступність знань. Виховання сучасних фахівців з ветеринарної медицини високої кваліфікації. |
Пушкар Галина Іванівна |
![]() |
Виховання національної свідомості для формування освіченої творчої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті. Виховання особистості на засадах принципів толерантності, взаємоповаги. Впровадження в навчальний процес новітніх технологій навчання, формуванню нового педагогічного мислення. Розвиток творчих здібностей, активізація пізнавальної діяльності студентів через використання різноманітних форм і методів навчальної діяльності. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців шляхом впровадження сучасних освітніх технологій. |
Піскова Валентина Михайлівна |
Я вчитель! Я несу науки світло, Гуманність і творчість – два крила педагога |
Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців ветеринарної медицини через упровадження інтерактивних технологій навчання. Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості в умовах навчального закладу. |
Омельченко Валентина Петрівна |
Навчати - означає вчитися вдвічі більше. Постійний пошук, самовдосконалення, висока професійна компетентність. | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців ветеринарної медицини. |
Флуєрар Надія Іванівна |
![]() |
Виховання національної свідомості для формування освіченої творчої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті. Виховання особистості на засадах принципів толерантності, взаємоповаги. Впровадження в навчальний процес новітніх технологій навчання, формуванню нового педагогічного мислення. Розвиток творчих здібностей, активізація пізнавальної діяльності студентів через використання різноманітних форм і методів навчальної діяльності. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців шляхом впровадження сучасних освітніх технологій. |
Редька Алла Іванівна |
Якщо хочеш щось змінити - почни з себе. | Формування професійних компетентностій майбутніх фахівців ветеринарної медицини через упровадження інтерактивних технологій навчання |
Федоренко Ірина Олександрівна |
Роби і не зважай на втому і не чекай, що зробить хтось. Коли ж зробив, то щоб нікому переробляти не довелось. | Виховання національної свідомості для формування освіченої творчої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті.
Виховання особистості на засадах принципів толерантності, взаємоповаги. Впровадження в навчальний процес новітніх технологій навчання, формуванню нового педагогічного мислення. Розвиток творчих здібностей, активізація пізнавальної діяльності студентів через використання різноманітних форм і методів навчальної діяльності. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців шляхом впровадження сучасних освітніх технологій. |
Шарак Тамара Петрівна |
Щоб бути хорошим викладачем треба любити те, що викладаєш та любити тих, кому викладаєш | Особистісно зорієнтоване навчання, як фактор формування позитивної навчальної діяльності студентів |
ФІБ | Педагогічне кредо | Проблема над якою працює |
Залужна Тетяна Станіславовна |
Учити молодь вчитися. | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців ветеринарної медицини через упровадження інтерактивних технологій навчання. |
Петрова Надія Михайлівна |
![]() |
Виховання національної свідомості для формування освіченої творчої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті.
Виховання особистості на засадах принципів толерантності, взаємоповаги. Впровадження в навчальний процес новітніх технологій навчання, формуванню нового педагогічного мислення. Розвиток творчих здібностей, активізація пізнавальної діяльності студентів через використання різноманітних форм і методів навчальної діяльності. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців шляхом впровадження сучасних освітніх технологій. |
Жванія Олена Іванівна |
![]() |
Виховання національної свідомості для формування освіченої творчої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті.
Виховання особистості на засадах принципів толерантності, взаємоповаги. Впровадження в навчальний процес новітніх технологій навчання, формуванню нового педагогічного мислення. Розвиток творчих здібностей, активізація пізнавальної діяльності студентів через використання різноманітних форм і методів навчальної діяльності. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців шляхом впровадження сучасних освітніх технологій. |
Колесниченко Ганна Іванівна |
"Викладач - це не професія, а спосіб життя". "Навчатися і навчати". | Розвивати у майбутніх фахівців ветеринарної медицини вміння оволодівати новими спеціальними знаннями, сприяти формуванню економічного мислення, основ підприємницького світогляду, адаптованих до вимог ринкової економіки, почуття впевненості в собі при відкритті своєї власної справи. |
ПІБ | Педагогічне кредо | Проблема над якою працює |
Мачача Лариса Валентинівна |
Постійний пошук, самооцінка, прагнення до самовдосконалення | Особистісно – орієнтований підхід до студентів, виховати любов до природничих наук |
Акімов Олександр Михайлович |
Життя Україні! Серце-народові! Честь - моя зброя! Віра - мій щит! |
Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості в умовах вищого навчального закладу. Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців ветеринарної медицини через впровадження інтерактивних технологій навчання. Готовності до захисту Батьківщини та чіткі дій в умовах надзвичайних ситуацій. |
Філіпченко Олена Андріївна |
Займаючись математикою - ви розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети. | Виховання національної свідомості для формування освіченої творчої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті.
Виховання особистості на засадах принципів толерантності, взаємоповаги. Впровадження в навчальний процес новітніх технологій навчання, формуванню нового педагогічного мислення. Розвиток творчих здібностей, активізація пізнавальної діяльності студентів через використання різноманітних форм і методів навчальної діяльності. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців шляхом впровадження сучасних освітніх технологій. |
Сугоняко Ірина Олександрівна |
Природа - це найкраща з книг, написана на особливій мові. Цю мову треба вивчати. | Виховання національної свідомості для формування освіченої творчої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті.
Виховання особистості на засадах принципів толерантності, взаємоповаги. Впровадження в навчальний процес новітніх технологій навчання, формуванню нового педагогічного мислення. Розвиток творчих здібностей, активізація пізнавальної діяльності студентів через використання різноманітних форм і методів навчальної діяльності. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців шляхом впровадження сучасних освітніх технологій. |
Киченок Наталія Анатоліївна |
О слово! Будь мечем моїм! Ні, сонцем стань! Вгорі спинися, Осяй мій край і розлетися Дощами судними над ним. | Виховання національної свідомості для формування освіченої творчої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті.
Виховання особистості на засадах принципів толерантності, взаємоповаги. Впровадження в навчальний процес новітніх технологій навчання, формуванню нового педагогічного мислення. Розвиток творчих здібностей, активізація пізнавальної діяльності студентів через використання різноманітних форм і методів навчальної діяльності. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців шляхом впровадження сучасних освітніх технологій. |
Лопата Катерина Олександрівна |
Нації вмирають не від інфаркту. Спочатку їм відбирає мову. Ми повинні бути свідомі того, що мовна проблема для нас актуальна і на початку ХХІ століття. | Українська мова навіть там, де вона активно функціонувала, зазнала такого негативного впливу російської, що перетворилася на суржик, язичіє, на мішанину українських та російських слів, кальок, а частіше всього - мовних покрутів, які утворилися на базі цих двох великих мов. І наша місія позбутися цього негативного впливу та відновити наймелодійнішу рідну мову. |
КОЗЕЛЕЦЬКОМУ ТЕХНІКУМУ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ – 90
16 жовтня 2015 року Козелецький технікум ветеринарної медицини Білоцерківського національного аграрного університету відсвяткував своє 90-річчя!
Для людства 90 років – це мить, для навчального закладу – це досвід, традиції, історія. Технікум мав періоди становлення, розвитку, розбудови та зміцнення. Були роки випробувань, особливо в часи голодоморів, репресій, Другої світової війни, становлення Української держави.
Важко навіть уявити, наскільки складно було працювати в довоєнний та повоєнний періоди.
В далекому 1925 році в жовтні місяці Ніжинською інспектурою народної освіти в сeл.Козелець була організована двохрічна сільськогосподарська професійна школа шляхом переведення учнів другого курсу з професійної школи с. Майнівка.
Очолив школу, а пізніше технікум (з 1925 до 1932 року) Таран Сава Митрофанович, який мав агрономічну, а також педагогічну освіту.
16 жовтня 2015 року Козелецький технікум ветеринарної медицини Білоцерківського національного аграрного університету відсвяткував своє 90-річчя.
Для людства 90 років – це мить, для навчального закладу – це досвід, традиції, історія. Технікум мав періоди становлення, розвитку, розбудови та зміцнення. Були роки випробувань, особливо в часи голодоморів, репресій, Другої Світової війни, становлення молодої Української держави.
Важко навіть уявити, наскільки складно було працювати в довоєнний та повоєнний періоди.
Були репресовані та померли в таборах перший директор Таран С.М., викладач Савченко С.І., не повернулися з війни багато викладачів, співробітників та студентів, була майже повністю знищена матеріальна база. Не зважаючи на все, технікум вистояв, відновився і навіть зміцнив під час директорства Карташова І.І. свою матеріально-технічну базу; продовжує успішно працювати та готувати фахівців для народного господарства України. Спочатку в агропрофшколі готували агрономів, а з 1927 року – молодших зоотехніків. Перший набір на навчання здійснений у 1925 році, а перший випуск агрономів – 1926, перший випуск зоотехніків – 1929. З 1961 року ветеринарія стає основною спеціальністю для навчального закладу. З 1958 по 1963 роки та в кінці 20-го століття готували зооветеринарів. На початку нового тисяччоліття – товарознавців. З 1965 по 1968 роки в технікумі працювала однорічна школа з підготовки бджолярів. В свій час практикувалася заочна форма навчання при підготовці зоотехніків, курси підвищення кваліфікації ветеринарних фельдшерів. В 30-і роки минулого століття проводилася також: підготовка селян на трьохмісячних зимових курсах з вивченням основ сільськогосподарського виробництва; кількарічне утримання на повному пансіоні з навчанням, проживанням, харчуванням дітей-сиріт і дітей наймитів з наступним вступом їх до технікуму; факультет підготовки студентів для вступу до Київського медичного інституту.
Сьогодні до послуг 300 студентів 27 облаштованих та відремонтованих кабінетів і лабораторій, дві актових зали, одна читальна зала, 5 музеїв, в т.ч. новостворений музей історії технікуму, дві спортивні зали, гуртожиток, їдальня та інші приміщення. Здійснюють та забезпечують навчальний процес 86 штатних працівників, високопрофесійних та відданих своїй справі людей. Для якісної практичної підготовки в господарстві навчально-виробничої клініки ветеринарної медицини утримується близько 50 голів дослідних тварин. В робочому стані знаходиться автомобільна і сільськогосподарська техніка в кількості девяти одиниць та пристосування до неї. Обробляється більше 30 га сільськогосподарських угідь.
В 2006 році технікум став структурним підрозділом Білоцерківського національного аграрного університету, здобувши підтримку, допомогу, стабільність та можливість ступеневої освіти для студентів.
Завданням колективу технікуму на сучасному етапі є максимальне використання та розвиток матеріально-технічної бази навчального закладу для якісної підготовки конкурентоздатних фахівців для аграрного сектору економіки України та підтвердження свого рейтингу. Адже технікуму є чим пишатися, в нього давня та багата подіями історія, державне визнання (Грамота Верховної ради УРСР) та його випускники: П.О.Дмитренко, В.Є.Щуревський, І.Д.Третьяков, У.О.Притуп, О.Ф.Петренко, Є.Ф.Томін, В.Б.Ромаскевич, О.І. Москаленко, М.О.Соболь, В.Д. Кульбако та багато інших серед більш ніж 11 тисяч його вихованців. І головне – технікум має майбутнє. Ю.М.Колесниченко, директор